eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Obsługa klienta / Call center - strona 5 | 7

Znajdź oferty pracy

10 243 ofert w bazie

Znaleziono 227 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 ... 4 5 6 7

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...