eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lublin › Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center


wygasło z dniem 2024-06-01


Ta propozycja była złożona przez PKO Bank Polski S.A.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • propozycja złożona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
  • rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center, zajrzyj tutaj: Praca Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Wdrożeń
  • PORTIER
  • Inwentaryzacja w sklepie spożywczo-przemysłowym Korfantów
  • Specjalista ds. Sprzedaży – owoce i warzywa
  • Specjalista/-ka ds. sprzedaży w terenie (Wadowice)
  • Unit Manager
  • OPIEKUNKA DO OSÓB STARSZYCH
  • Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
  • KELNER R101/1265-623/24
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...