Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0953
Obowiązki:
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Akceptacja finansowa.
Praca w godzinach 8-16 oraz 14-22
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywne podejście, komunikatywność, samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu sprzedażowym, wysoka odporność na stres, skrupulatność i zaangażowanie, dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość standardów obsługi klienta i znajomość języka angielskiego.
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres w.pierog@zolta.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »