Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
referent prawny
2024-06-01 BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent prawny Wydział Prawny 70-502 Szczecin Wały Chrobrego 4 Zakres zadań...
-
Referent prawny
2024-05-22 Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Administracja publiczna
Warunki pracy praca o charakterze administracyjno - biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej obsługa komputera powyżej 4 godzinyn dziennie oświetlenie dzienne i sztuczne stanowisko pracy wyposażone jest w komputer z monitor...
-
REFERENT/SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI
2024-05-30 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świnoujście
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/0306 Obowiązki: Przyjmowanie zleceń i awarii dla grupy technicznej, nadzór nad prowadzonymi pracami i remontami w zasobach Spółdzielni, nadzór nad firmą sprzątającą tereny Spółdzielni,dokonywanie bieżących oględzin zasobów...
-
REFERENT DO. KADR I PŁAC
2024-05-30 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Będzino
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/1061 Obowiązki: Zakres czynności związany z płacami : 1. sporządzanie list płac dla pracowników 2. prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków c...
-
SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA PERSONALNA S-1
2024-06-02 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Świnoujście
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/0308 Obowiązki: Praca na stanowisku samodzielny referent w Sekcji Personalnej S-1 Komendy Portu Wojennego Świnoujście. Bieżące prowadzenie rozkazu dziennego Komendanta Portu oraz ogólnych danych danych dot. stanu ewidency...