eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznan › Customer Service Specialist with Spanish

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Customer Service Specialist with Spanish

Lokalizacja:

Poznan

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Customer Service Specialist with Spanish
Poznan
NR REF.: 1185216

Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim.

W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.

Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim oraz hiszpańskim. Znajomość obu języków na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków.
Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, praca hybrydowa zakłada pracę z biura w wymiarze 1-2 dni w miesiącu, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line. 



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-18

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: HAYS

branże: Badania i rozwój

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,2% wyższe r/r i wyniosło 7181,67 zł brutto. Względem kwietnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...