eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Pułtusk › kierownik oddziału

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kierownik oddziału

Lokalizacja:

Pułtusk

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Archiwum Państwowe w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału Oddział w Pułtusku

00-270 Warszawa ul. Krzywe Koło 7

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kieruje i organizuje pracę komórki organizacyjnej
  • Administruje zajmowanym obiektem Oddziału w zakresie stanu technicznego, zabezpieczenia antywłamaniowego, ppoż, bhp
  • Opracowuje plany i sprawozdania z działalności komórki organizacyjnej oraz ustala plany działań pracowników i kontroluje ich wykonanie
  • Wydaje zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz nadzoruje działalność kontrolną oddziału, w tym terminy wykonywanych kontroli, sprawdza protokoły kontroli, ekspertyzy i zalecenia pokontrolne, nadzoruje terminy wykonania zaleceń pokontrolnych, zgłasza propozycje jednostek organizacyjnych, w których mogą być wytwarzane materiały archiwalne
  • Inicjuje i uczestniczy w przedsięwzięciach popularyzatorskich i edukacyjnych
  • Kieruje działaniami związanymi z tworzeniem ewidencji zasobu oraz jego opracowaniem
  • Nadzoruje i uczestniczy w procesie zgodnego z prawem udostępniania materiałów archiwalnych poprzez wydawanie wierzytelnych kopii, odpisów i wypisów


Warunki pracy

Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek nie jest dostosowany
dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind, dostęp do pięter wyłącznie wąskimi schodami. Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie.






Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość jęz. rosyjskiego oraz jęz. angielskiego w stopniu bardzo dobrym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Warszawie
Krzywe Koło 7/9,
00-270 Warszawa

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-23

do końca oferty: 50 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady