eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Krościenko › asystent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

asystent

Lokalizacja:

Krościenko

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw wsparcia funkcjonariuszy służby dyżurnej w zakresie obsługi stanowisk utajnionej łączności i wydawania sprzętu w Zespole Służby Dyżurnej Grupy Granicznej Placówki Straży Granicznej w Krościenku

37-700 Przemyśl Ul. Mickiewicza 34

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje sieci utajnionej łączności telekopiowej SUŁT SG ,,TURKUS” oraz SUŁ „AGAT”, obsługuje aplikację RIGHT-FAX, przyjmuje do wysłania, przesyła, odbiera, i przekazuje/zwraca faksy, szyfrofaksy i telegramy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w placówce
  • dokonuje stosownych modyfikacji w systemach SG w zakresie określonym w stosownym upoważnieniu - system ZSE 6, aplikacja Wnioski
  • przygotowuje, przyjmuje i wydaje sprzęt mobilny do odprawy granicznej w celu właściwej realizacji zadań związanych z kontrolą ruchu granicznego i ochroną granicy państwowej
  • sporządza i kompletuje dokumenty oraz korespondencję do podpisu kierownika zmiany w celu zapewnienia właściwej realizacji czynności zleconych w placówce
  • weryfikuje i łączy zgodnie z właściwością rozmowy telefoniczne w celu zapewnienia właściwej korespondencji telefonicznej placówki
  • obsługuje skrzynki poczty internetowej placówki w celu zapewnienia właściwej korespondencji elektronicznej w placówce
  • wydaje w trybie awaryjnym klucze i prowadzi książki ewidencji kluczy PSG w Krościenku
  • archiwizuje i przekazuje dokumentację służbową w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w placówce


Warunki pracy

MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:



  • praca biurowa w siedzibie urzędu (stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze);

  • wyjazdy służbowe;

  • praca wymagająca dyspozycyjności;

  • praca związana z obsługą klienta;

  • praca zmianowa;

  • narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;

  • brak oznaczeń dla niewidomych;

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym; 

  • budynek nie jest w pełni przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.


CZAS PRACY:


system równoważny/zmianowy od 07:00 do 19:00 oraz od 19:00 do 07:00.


CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:


Stanowisko utworzone w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych i niejawnych pozostających we właściwości Straży Granicznej, m.in. realizacji czynności zleconych przez uprawnione organy, utrzymania stałej łączności faksowej, telefonicznej, łączności prowadzonej poprzez systemy niejawne oraz przetwarzania danych z zakresu ochrony granicy państwowej oraz kontroli ruchu granicznego.


LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.


UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:



  • Upoważnienie do wykonywania czynności kancelaryjnych, związanych z obiegiem dokumentów niejawnych o klauzuli określonej odrębnymi przepisami w celu realizacji obsługi operatorskiej stanowisk SUŁT SG „TURKUS” i SUŁ „AGAT” w zakresie prowadzenia  „Dzienników Ewidencji” określonych dla tych systemów.

  • Upoważnienie do wykonywania czynności kancelaryjnych związanych z obiegiem dokumentów jawnych w zakresie „SEKRETARIAT”.

  • Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych oraz modyfikacji danych gromadzonych w systemach teleinformatycznych: ZSE 6 (ZAOIL,), Aplikacja WNIOSKI.


ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:


Zadania wykonywane na stanowisku asystenta mają charakter złożony, określony odpowiednimi procedurami. Stanowisko pracy w szczególności w zakresie obsługi systemów utajnionej łączności  wymaga realizacji zadań w sposób systematyczny z zachowaniem należytej rzetelności. Osoba pracująca na tym stanowisku często kontaktuje się z funkcjonariuszami i pracownikami zatrudnionymi na terenie placówki, instytucjami współdziałającymi jak również instytucjami, organizacjami, osobami z zewnątrz, między innymi w celu przekazywania korespondencji lub informacji. Sytuacja powyższa niejednokrotnie wiąże się  z konieczności zajęcia przez asystenta postawy asertywnej.


Na opisywanym stanowisku pracy występuje duża różnorodność zadań, nie jest jednak wymagana szczególna kreatywność. Wynika to z faktu, że obieg dokumentów jawnych jak i niejawnych oraz przetwarzanie danych w systemach informatycznych odbywa się według określonych procedur. 


Przykłady:



  • obsługa stanowiska abonenckiego SUŁT SG ,,TURKUS” oraz SUŁ „AGAT” zgodnie z opracowanymi dla tych systemów „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa” w celu właściwego przesyłania/przekazywania dokumentów niejawnych,

  • wydawanie sprzętu mobilnego do kontroli granicznej, zgodnie z określonymi w tym zakresie procedurami,

  • przesyłanie, odbieranie i właściwa rejestracja dokumentów jawnych, przesyłanych drogą FAX z wykorzystaniem właściwych narzędzi teleinformatycznych,

  • prowadzenie rozmów telefonicznych, w trakcie których osoby dzwoniące prezentują postawę agresywną i roszczeniową.


NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:


Praca polega na zapewnieniu terminowego i zgodnego z przepisami obiegu korespondencji wchodzącej i wychodzącej, przestrzeganiu przepisów bezpieczeństwa użytkowanych systemów i sieci informatycznych dedykowanych do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z ich dokumentacją bezpieczeństwa oraz weryfikowaniu zgodności danych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych ze stanem faktycznym.
W przypadku zaistnienia sytuacji nietypowych, decyzje podejmowane są w uzgodnieniu z przełożonym, a od pracownika oczekuje się przedstawienia propozycji rozwiązań będących w zgodzie przepisami.


Przykłady:



  • prowadzenie rejestrów korespondencji jawnej i niejawnej,

  • dokonywanie stosownych modyfikacji danych dot. kontroli osób i środków transportu,

  • utrzymanie w stałej sprawności sprzętu mobilnego do kontroli granicznej.


HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: do 1 miesiąca.


KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:



  • kilka razy dziennie:

    • z organami SG w zakresie funkcjonowania utajnionej łączności telekopiowej;

    • z organami Służby Celnej w zakresie ruchu granicznego;



  • kilka razy w tygodniu:

    • z organami zewnętrznymi (Sąd, Prokuratura, Policja, Zakład Karny, itp. itp.) w celu ustalenia numerów kontaktowych oraz potwierdzenia otrzymania lub przekazania informacji.




CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).


Przykłady:



  • Zadania wykonywane na stanowisku asystenta mają charakter złożony, określony odpowiednimi procedurami. Stanowisko pracy w szczególności w zakresie obsługi systemów utajnionej łączności wymaga realizacji zadań w sposób systematyczny z zachowaniem należytej rzetelności. Osoba pracująca na tym stanowisku często kontaktuje się z funkcjonariuszami i pracownikami zatrudnionymi na terenie placówki, instytucjami współdziałającymi jak również instytucjami organizacjami, osobami z zewnątrz, między innymi w celu przekazywania korespondencji lub informacji. Sytuacja powyższa niejednokrotnie wiąże się z koniecznością zajęcia przez asystenta postawy asertywnej.

  • Na opisywanym stanowisku pracy występuje duża różnorodność zadań, nie jest jednak wymagana szczególna kreatywność. Wynika to z faktu, że obieg dokumentów jawnych jak i niejawnych oraz przetwarzanie danych w systemach informatycznych odbywa się według określonych procedur.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.

  • Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 17.05.2024 r.

  • W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo
    (brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie
    oryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).

  • Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

  • UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione
    własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa
    się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym podpisem. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
    tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu
    dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty
    niezbędne)”.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.

  • Procedura naboru odbywa się zgodnie z zasadami przyjętymi w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej na czas trwania stanu zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.

  • DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "
    PRACA W BiOSG" pod adresem:



http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni


Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:



https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosghttp://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/wolne-stanowiska-w-slu


Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:



https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html


Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
- praca w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - 9 miesięcy pracy w administracji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych
  • Umiejętność wyrażania myśli w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność, komunikatywność
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór dostępny w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen.
    bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie
    BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
    - za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty
    stempla pocztowego);
    - w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za
    pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

    APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA młodszy kontroler skarbowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA informatyk

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-30

    do końca oferty: 48 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady