Kto szuka:
Competence Call Center member of TELUS International
Stanowisko:
Doradca Klienta dla marki modowej
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie od 05.06.2024 do 31.07.2024
- Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł/h brutto + bonus
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat
Firma oferuje:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center
- Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
- Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Możliwość pracy z biura w Gdańsku (1 tydzień w miesiącu)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »