eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańsk › inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Gdańsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ochrony danych osobowych w Sekcji Ochrony Informacji Wydziału Ochrony Informacji

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi dokumentację wynikającą z obowiązujących w Straży Granicznej polityk ochrony danych osobowych i procedur nadawania upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
  • Przygotwuje w zakresie Wydziału Ochrony Informacji MOSG, dokumentację niezbędną do nadania, cofnięcia i odwołania upoważnień oraz uprawnień do przetwarzania danych osobowych.
  • Prowadzi ustalone rodzaje ewidencji, sprawozdawczości, analiz, opracowywanie informacji i innych dokumentów.
  • Prowadzi ewidencję szkoleń i wydanych zaświadczeń funkcjonariuszy MOSG w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych Krajowego Systemu Informacji (KSI).
  • Bierze udział w opracowywaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych.
  • Bierze udział w opracowywaniu, monitorowanie wdrażania i aktualizacji dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych w MOSG.
  • Bierze udział w szacowaniu ryzyka w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w MOSG


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu w systemie jednozmianowym.Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.


W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.


Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika: 1,852 – tj. 4731,37 zł brutto + dodatek za wysługę lat.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
  • obsługa komputera
  • obsługa urządzeń biurowych
  • sumienność i dokładność,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze uzyskania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśłe tajne”
  • złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • znajomość pakietu Open Office
  • szkolenie z ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji o klauzuli „ściśle tajne”.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-15

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady