eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Konin › inspektor ochrony zabytków

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor ochrony zabytków

Lokalizacja:

Konin

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw zabytków nieruchomych Delegatura w Koninie

61-834 Poznań ul. Gołębia 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi systematyczne terenowe inspekcje zabytków architektury, budownictwa, układów urbanistycznych w celu rozpoznania stanów prawno-własnościowych obiektów w ich historycznych granatacji obiektów i zespołów zabytkowych wraz z otoczeniem oraz wykonuje dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych inspekcji obiektów zabytkowych
  • planuje i przeprowadza kontrole zabytków architektury, budownictwa, układów urbanistycznych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania, prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich, prawidłowości dokumentacji oraz toku prac remontowo-konserwatorskich i budowlanych ( zezwolenia, dzienniki robót, dane dot. inspektorów nadzoru itp.)
  • przygotowuje projekty opinii ( m.in. wytycznych konserwqstorskich i wniosków pokotrolnych), postanowień, pozwoleń, oraz decyzji i nakazów konserwatorskich ( zgodnie z procedurą postępowania administracyjnego), dot. zabytków nieruchomych
  • konsultuje z właścicielami i projektantami zamierzenia i projekty inwestycyjne dot. zabytków, udziela informacji w sprawie zabytków
  • przeprowadza z ramienia urzędu nadzory nad prowadzonymi pracami budowlano-konserwatorskimi w obiektach i zespołach zabytkowych i odbiera prace.
  • przeprowadza rozpoznanie wartości zabytków ( niezbędnych dla realizacji zadania 2 i 3), prtzez zbieranie informacji: badanie dokumentacji archiwalnej, publikacji materiałów fotogr. ikonografii i kartografii oraz wykonuje dokumentacje fotograficzną z przeprowadzonych inspekcji obiektów zabytkowych
  • przedstawia wnioski dot. działań administr. w sprawach: wpisu do rej. zabytków, regulacji stanów prawno-właśnosciowych, w tym zmian sposobie użytkowania, wszczęcia postępowania egzekucyjnego, postępowania karnego.
  • współuczestniczy przy prowadzeniu prac w zakresie opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz inwestycji wraz z przygotowaniem wniosków konserwatorskich w zakresie aktualizacji planówi zmian ich fragmentów


Warunki pracy

Praca biurowa przed monitorem ekranowym, na II piętrze, wejście po schodach lub windą, praca w terenie - wyjazdy służbowe, praca na wysokości do 3 m, sporadycznie powyżej 3 m, prace z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 8528003 wewn. 117



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe historia sztuki lub ochrona dóbr kultury, architektura, konserwatorstwo zabytków lub zabytkoznawstwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów kpa
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Wiedza z zakgresu architektury historycznej i zabytkowej
  • nieskazanie prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność
  • Zdolności mediacyjne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Informacja o prywatności, podpisana przez kandydata/kandydatkę znajdująca się na stronie http://poznan.wuoz.gov.pl/ochrona-danych-osobowych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie kandydata, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r.,kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , niepełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań , Kancelaria Urzędu

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA WULKANIZATOR Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA ODCZYTYWACZ WODOMIERZY

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-30

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady