eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › Młodszy/Specjalista ds. weryfikowania treści, dział Social Media - język niemiecki

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Młodszy/Specjalista ds. weryfikowania treści, dział Social Media - język niemiecki

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Młodszy/Specjalista ds. weryfikowania treści, dział Social Media - język niemiecki

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowiska w obsłudze klienta biznesowego (branża SocialMedia)

Młodszy/Specjalista ds. weryfikowania treści, dział Social Media - język niemiecki

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • weryfikacja danych językowych w języku niemieckim
  • weryfikacja treści zawartych w postach/filmach i innych treściach publikowanych w SocialMedia
  • umiejętność oceny treści i filmów
  • umiejętność dokonywania wyboru/decyzyjność
  • usuwanie treści niezgodnych z regulaminem
  • kontrolowanie treści
  • codzienna praca z wykorzystaniem Social Media
  • prace administracyjne
  • kontakt z klientem biznesowym

Oczekiwania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 - wymagane
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min B2 - wymagane
  • ważne aby swobodnie posługiwać się powyższymi językami
  • umiejętność wyszukiwania szczegółów
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • zainteresowanie szeroko pojętym obszarem Social Media
  • mile widziane doświadczenie lub wykształcenie kierunkowe
  • dyspozycyjność do pracy, w pełnym wymiarze godzin

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
  • pracę w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
  • całodzienne wyżywienie
  • możliwość wykorzystania wymienionych języków obcych w praktyce
  • szkolenie stanowiskowe oraz dodatkowe kursy językowe
  • praca stacjonarna z siedziby firmy (Kraków)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-15

do końca oferty: 40 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,2% wyższe r/r i wyniosło 7181,67 zł brutto. Względem kwietnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...