eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyGorzów Wielkopolskirecepcjonista › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 791 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: recepcjonista
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Gorzów Wielkopolski

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

  • Zarobki programistów w 2022 roku

    Zarobki programistów w 2022 roku

    W 2022 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 6 307 programistów. Mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wynosiła 9 129 PLN brutto.

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

  • Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...