Kto szuka:
FRIZO Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
Lokalizacja:
Warszawa, Wiertnicza 108
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!
W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we Frizo łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasza Asystentka Zarządu musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)
Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
- Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
- Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
- Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
- Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,
- Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
- Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
- Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
- Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
- Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
- Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
- Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
- Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
- Dbanie o wellbeing w firmie
- Udzielanie bieżącej informacji
Firma oferuje:
- Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
- Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport
- Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
- Wyjazdy integracyjne, szkolenia
- Wyjątkowa atmosfera w biurze
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »