Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
137511
Lokalizacja:
Mikołów
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym
Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca
Praca związana z obsługą klienta zewnętrznego. Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Praca kancelaryjno-burowa
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na II piętrze budynku i jest niedostępne dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji oraz właściwej realizacji zadań służbowych.
- Przyjmuje oraz segreguje korespondencje resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowanie, a następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych w komendzie
- Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
- Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje policjantów w ewidencji pomocniczej jak i systemie elektronicznym
- Sporządza wykaz należności pieniężnych i przekazuje odpowiednie zestawienie do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
- Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań, w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów
- Kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy wydziału
- Uczestniczy w procedurze przekazania komórek i jednostek organizacyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- komunikatywność
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość instrukcji kancelaryjnej MSWiA
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"/ upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »