eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piotrków Trybunalski › Starszy/a Specjalista/ka ds. księgowych

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Starszy/a Specjalista/ka ds. księgowych

Lokalizacja:

Piotrków Trybunalski

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Starszy/a Specjalista/ka ds. księgowych
Piotrków Trybunalski
NR REF.: 1185192

For our Client, big, international manufacturing company, we are currently looking for: Senior Accounting Specialist
Responsibilities:

  • Maintenance and development of accounting, tax policies, their proper execution compliant to tax, statutory and Group requirements.
  • Participates in the periodic closes, preparation of financial statements, tax and statistical returns and relevant document flow according to specific standards.
  • Monitoring and analyzing accounting data, maintaining policies and controls on fiscal files and accounting records.
  • Maintaining the adequate tax documentation and accounting postings. Supervision over the correctness of tax settlements.
  • Preparing balance sheet account reconciliations.
  • Close cooperation with the Financial Director. Responding to inquiries regarding accounting and tax issues, financial results.
  • Looking for solutions to ensure cost and tax optimization.
  • Preparation of selected reports for external institutions and internal departments of the company.
  • Supervision over the proper circulation of accounting documents. Maintenance of relevant procedures.
  • Timely payment of domestic and foreign liabilities. 
  • Preparation of current payments and formal control of transfers. 

Requirements:
  • English spoken and written as a must.
  • University degree in Accounting, Business, Economics, Finance or a similar field.
  • Extended experience in accounting position.
  • Practical knowledge of accounting law and tax law.
  • Experience in controlling reporting.
  • Hands on experience in tax, statistical reports preparation and submission.
  • Knowledge of specialized financial and accounting applications.
  • Advanced knowledge of MS Office (especially Excel).
  • Knowledge of SAP system would be a plus.
  • High standards of professional conduct, precision, reliability, results orientation.
  • Highly developed analytical skills and the ability to solve problems.
  • Initiative and proactivity in searching for and implementing new solutions.
  • High communication skills and teamwork orientation.
  • Independence in action, ability to make decisions and work under time pressure.
  • Taking own initiatives and involvement in the activities.
  • Skills in understanding and analyzing financial reports or budgets.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-16

do końca oferty: 17 dni

pracodawca: HAYS

branże: Księgowość / Audyt

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...