eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Żarnowiec › Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika


wygasło z dniem 2024-05-16


Ta propozycja była złożona przez PGE Systemy S.A.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
  • firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • niewłaściwy adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Żarnowiec, zajrzyj tutaj: Praca Żarnowiec

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa Sieci LTE
  • ELEKTRYK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
  • Senior Hadoop Operations Engineer (Warsaw, hybrid)
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker
  • ELEKTROMECHANIK - ELEKTRYK
  • Starszy inżynier it (devops)
  • Specjalista ds. IT (m/k)
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre
  • PRACOWNIK PRODUKCJI/ WĘŻE, RURY -NIEMCY
  • Programista aplikacji internetowych Angular

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady