Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Specjalista ds. Reklamacji
2 oferty, 1 region ▼2024-05-18 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producent...
-
Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz
2024-05-16 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
-
Serwisant Działu Reklamacji
2024-05-17 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Dział techniczny
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego s...
-
Magazynier
4 oferty, 1 region ▼2024-05-17 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Wola Krzysztoporska , Majków Duży , Piotrków Trybunalski
oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy
Twój zakres obowiązków Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Kompletacja oraz przygotowywanie towarów do wydania z prostym w obsłudze skanerem ręcznym; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.
-
Operator wózka wysokiego składowania
2024-05-16 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Wola Krzysztoporska
oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy
Twój zakres obowiązków Obsługa wózka wysokiego składu; Rozładunek dostaw krajowych, przyjęcie towaru; Przygotowanie i wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.
-
Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu
2024-05-15 AGATA Spółka Akcyjna
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu or...