Kto szuka:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
137435
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· obsługa klientów zewnętrznych
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane ze sprawowaniem przez Ministerstwo trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa (np.: przygotowuje umowy, aneksy, sprawozdania dotyczące wykorzystania nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa, itp.);
- prowadzi sprawy w zakresie najmu i użyczania nieruchomości na potrzeby Ministerstwa (tj. prowadzi rozeznania rynku nieruchomości pod najem lub użyczenie; sporządza analizy wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych na potrzeby Ministerstwa; przygotowuje i uzgadnia projekty umów najmu i użyczenia powierzchni, itp.),
- administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości (tj.: prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości, w tym dotyczących dostaw energii elektrycznej i cieplnej, wody i odbioru ścieków oraz związanych z gospodarką odpadami; prowadzi sprawy związane z rozliczeniem udziału Ministerstwa w kosztach najmu lub użyczenia powierzchni od innych podmiotów; przygotowuje zestawienia powierzchni wykorzystywanych przez podmioty zewnętrzne oraz ponoszonych z tego tytułu opłat; sporządza analizy wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości Ministerstwa; przygotowuje deklaracje podatkowe; prowadzi sprawozdawczość w zakresie gospodarowania odpadami itp.);
- prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem majątkowym (w tym z likwidacją szkód),
- przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań,
- weryfikuje dowody księgowe, prowadzi rozliczenia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze związanym z administrowaniem i eksploatacją nieruchomości
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i o rachunkowości
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Myślenie analityczne
- Współpraca, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »