Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
HR & Payroll Administrator
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Your duties will include:
- daily record-keeping and documentation within the human resources department
- support employees in various administrative tasks related to HR area (such as drawing up contracts, onboarding, certificates of any kind, job references, exits)
- preparation of payroll inputs, cooperation with external provider
- preparation of documentation
- take care of data input to the system
- take part in HR projects and initiatives
Our requirements:
- min. 2 years of experience working as HR&Payroll Specialist/Administrator
- fluent English
- university degree
- strong attention to detail, communication and organizational skills
Benefits:
- private medical package
- sports card
- languages subsidies
- flexible working hours
- holiday subsidies
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »