eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:

  • Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu, 
  • Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników, 
  • Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
  • Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników, 
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), 
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, 
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
  • Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
  • Nastawienia na realizację założonych celów, 
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon), 
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-13

do końca oferty: 32 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

  • Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Powrót do pracy po wakacjach bywa dla wielu pracowników dość traumatycznym przeżyciem, szczególnie w przypadku, gdy już od pierwszych chwil w biurze muszą mierzyć się z długą listą ASAP-ów i wypełnioną po brzegi skrzynką pocztową ...

  • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...