Kto szuka:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych - Biuro Rektorskie
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie korespondencji i dokumentów zgodnie z potrzebami Biura Rektorskiego
- Redagowanie pism, przygotowywanie pism wychodzących
- Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili
- Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów Biura Rektorskiego
- Przyjmowanie interesantów i gości, przygotowywanie spotkań i posiedzeń
- Współpraca w przygotowaniu uroczystości ogólnouczelnianych
- Planowanie i organizowanie kalendarza spotkań Rektora oraz wyjazdów służbowych
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie kompetencji
- Właściwe zabezpieczanie i prowadzenie archiwizacji dokumentacji Biura Rektorskiego
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość Ms Office w szczególności Word, Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie
Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »