eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Starszy specjalista

Kto szuka:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Stanowisko:

Starszy specjalista

Numer referencyjny:

137376

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korpucją.
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

     



Zakres zadań

  • Prowadzi analizy z zakresu realizacji świadczeń wspierających opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • Bierze udział w planowaniu i realizacji zadania w zakresie uruchamiania i monitoringu realizacji środków krajowych i europejskich na zadania w obszarze opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3.
  • Analizuje i weryfikuje sprawozdania z realizacji ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym w celu uzyskania danych w tym zakresie i sporządzania stosownych analiz.
  • Przygotowuje wkłady do projektów zmian w zakresie elektronicznej sprawozdawczości z realizacji ustawy znajdujących się w kompetencji Departamentu Polityki Rodzinnej.
  • Przygotowuje wkłady z danymi statystycznymi w ramach realizacji zdań z zakresu Programu Badań Statystycznych Statystyki Publicznej.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz społecznych, statystycznych lub finansowych
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 w szczególności związanych z finansowaniem (rozdział 8)
  • Znajomość ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym, w szczególności związanych z finansowaniem (rozdział 5)
  • Umiejętność analizy, syntezy i interpretacji danych statystycznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office, w szczególności MS Excel
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-08

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady