Kto szuka:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Stanowisko:
Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Księgowości i Płatności)
Numer referencyjny:
K/DFK/SKP/04/23
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości
- Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej
- Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym
- Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych
- Dokonywanie wstępnej kontroli finansowej w oparciu o upoważnienie oraz przydzielony przez Głównego Księgowego zakres
- Badanie kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych, prawidłowości finansowania tych operacji w ramach planu finansowego Agencji
- Nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych
- Nadzór nad sporządzaniem sprawozdania finansowego
- Bieżąca współpraca z kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz z Biegłym Rewidentem
- Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zakresu księgowości
- Delegowanie zadań oraz ich planowanie w celu bieżącej i terminowej obsługi procesów
- Zgłaszanie propozycji modyfikacji systemu finansowo-księgowego, procedur oraz innych dokumentów wewnętrznych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości, finansów, ekonomii
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości prowadzonej w oparciu o ustawę o rachunkowości
- Minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Wiedza z obszaru:
- rachunkowości finansowej i zarządczej
- planowania i budżetowania w jednostkach sektora publicznego
- przepisów prawa podatkowego
- rozliczania projektów finansowanych ze środków UE
- Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Biegła znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym
- Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych z zakresu VAT, CIT
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych;
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność nadzorowania kilkunastoosobowego zespołu
- Podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych
- Doświadczenie zawodowe w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE lub z innych środków pomocowych
- Umiejętność pracy w systemach informatycznych
Firma oferuje:
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »