PracaGrupypl.praca.dyskusjeczym sie rozni zyciorys od cv? › Re: czym sie rozni zyciorys od cv?
    From: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czym sie rozni zyciorys od cv?
    Date: Mon, 8 Nov 2004 20:19:33 +0100
    Sender: h...@a...pl@zt98.internetdsl.tpnet.pl

    CV to sformalizowane zestawienie chronologicznego przebiegu kariery
    zawodowej i edukacyjnej wsparte krótkimi informacjami dodatkowymi
    urealniającymi profil osobowy. Wymóg przedkładania CV wszedł nieformalnie na
    początku lat dziewięćdziesiątych. To takie po prostu ble ble ble.

    Życiorys to pisemna relacja chronologicznego przebiegu twojego życia z
    uwzględnieniem ważniejszych zdarzeń osobistych i rodzinnych; posiadająca
    znamiona literackie. Jego treść może zawierać twoje przemyślenia, opinie i
    samoocenę wydarzeń; uatrakcyjniając w ten sposób lekturę twoich wypocin. To
    przestarzała forma prezentacji osobowej która wydaje się wracać z lamusa.

    PS. CV i Życiorys to te same znaczenie i tu Greg ma rację. Natomiast układ i
    forma zawartości jest odmienna.