PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatki w WKU, pracownik cywilny

  • 1. Data: 2003-09-04 13:19:27
    Temat: dodatki w WKU, pracownik cywilny
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

    Witam
    Czy ktos orientuje sie na jakie dodatki moze liczyc pracownik cywilny w WKU?
    Bo wynagrodzenie zasadnicze jest .. smutne
    Pozdrowienia

    dzioback

  • 2. Data: 2003-09-04 14:08:21
    Temat: Re: dodatki w WKU, pracownik cywilny
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    WKU?
    > Bo wynagrodzenie zasadnicze jest .. smutne

    A to już tylko zależy od zdesperowania poborewego który będzie chciał / nie
    będzie
    chciał (tak tak teraz naprawdę trudno się załapać do służby) pójść w
    kamasze.
    OIDP parę lat temu oficjalna stawka za przysługę "zaginięcia papierów do
    czasu przeniesienia do rezerwy" wynosiła 1000 papierów.
    PS Żeby nie było - szer. rezerwy przeniesiony do rezerwy rozporządzeniem
    MON miesiąc po obronie dyplomu :)

  • 3. Data: 2003-09-04 16:30:38
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

> [...]
    > czasu przeniesienia do rezerwy" wynosiła 1000 papierów.
    > PS Żeby nie było - szer. rezerwy przeniesiony do rezerwy rozporządzeniem

    eeee teraz juz prawie nie biora, a i ludzi chetnych do wojska jest wiecej.
    Zreszta, nie o to mi chodzilo ;-)
    pytanie bylo powazne
    Pozdrawiam
    dzioback

  • 4. Data: 2003-09-04 23:54:48
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marcin Ozdzinski napisał:

    > OIDP parę lat temu oficjalna stawka za przysługę "zaginięcia papierów do
    > czasu przeniesienia do rezerwy" wynosiła 1000 papierów.

    No popatrz, a mi dwa razy za friko gubili [ale to były czasy, kiedy
    listy z WKU były pisane ręcznie na papierze w kratkę - jak byłem
    ostatnio przenieśc się do rezerwy, to wyglądało, że czasy za bardzo się
    nie zmieniły, ogólnie bida z nędzą ;)].

    Flyer

  • 5. Data: 2003-09-06 06:18:47
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktos orientuje sie na jakie dodatki moze liczyc pracownik cywilny w WKU?
    > Bo wynagrodzenie zasadnicze jest .. smutne

    Dostaniesz dodatek za staż pracy. Pierwsy dodatek w wysokosci 5% podstawy
    wynagrodzenienia po 5 latach pracy i za każdy następny rok po 1 % aż do
    wysokości 20% po 20 latach pracy. Do stażu pracy wlicza się pracę w poprzednich
    miejscach pracy. Pozdrawiam.