PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2003-09-04 15:58:02
    Temat: CV po angielsku
    Od: "S.M" <s...@w...pl>

    Witam

    Mam problem z przeksztalceniem swojego CV na CV po angielsku
    (np jak zaznaczyc ze mam licencjat ???) czy ktos zna jakies dobre
    stronki z przykladowymi CV o ktore mozna by sie bylo oprzec,
    albo inny sposob ktory mi pomoze w napisaniu tego?

    Dzieki

    pozdrawiam

    s.m

  • 2. Data: 2003-09-04 16:01:31
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.M" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam problem z przeksztalceniem swojego CV na CV po angielsku
    > (np jak zaznaczyc ze mam licencjat ???)

    bodajze bachelor degree

    >czy ktos zna jakies dobre
    > stronki z przykladowymi CV o ktore mozna by sie bylo oprzec,
    > albo inny sposob ktory mi pomoze w napisaniu tego?

    Kazdy portal z praca
    /p